DIADA DE SANT JORDI ESCOLAR I CERTAMEN LITERARI 2016

Aquest matí (22 d’abril) hem celebrat la diada de Sant Jordi Escolar al Passeig de Prats de Lluçanès acompanyats de tots els nens i nenes del poble, la gent gran del Centre de Dia i de la Residència i els dos gegants: en Vicenç i l’Àgata que aquest any celebren ni més ni menys que el seu 30è aniversari.
Després d’un bon esmorzar gentilesa de la Unió de Botiguers, s’ha fet la presentació del llibre “Festa Gegant al Lluçanès” editat per Cal Siller i coordinat per l’AMPA de l’Escola Bressol la Pitota. Ens l’ha explicat en Gernat davant l’atenta mirada de tots els nens i nenes de P2 fins a 6è de primària.

Presentació del llibre “Festa Gegant al Lluçanès”

Tot seguit s’ha fet l’entrega de premis del Certàmen Literari 2016 sota el tema “Els gegants de Prats de Lluçanès”: dibuixos, rodolins, contes i poemes han omplert de cultura, imaginació i creativitat el Passeig.
Després, hem fet un recorregut per les parades de llibres i roses.
Podeu veure i llegir tots els treballs del Certamen Literari exposats a la biblitoeca municipal.

Felicitats a tots i totes!

Guanyadors/es del Concurs Literari 2016