DIA MUNDIAL DE L’EDUCACIÓ FÍSICA (6 D’ABRIL)

Avui dia mundial de l’ activitat física, volem recordar que sempre a l’escola Lluçanès hem tingut l’ interès  d’afavorir la pràctica d’una activitat física diversificada i rica.

El centre queda pròxim a la zona esportiva i gaudim d’ un entorn natural que és un privilegi. La setmana passada tot l’ alumnat de Primària van fer en grups internivells un circuit d’orientació a la zona de la font de les Coves.

Durant el tercer trimestre tenim previst realitzar sortides amb bici i potenciar l’ús d’ aquest mitjà de transport.

Us recordem que aquest divendres s’inicia per primera vegada el bicibús que proposa arribar els matins del divendres amb bici a l’escola tot un grup al mateix moment. Ja hi ha forces alumnes inscrits a l’app. Us animem a participar-hi!!