8 M DIA DE LA DONA TREBALLADORA

Avui els nens i nenes de l’escola hem participat en diferents activitats per commemorar el  8 DE MARÇ DIA DE LA DONA TREBALLADORA.

L’alumnat d’educació infantil hem fet un mural on es veuen representades  Qui fa les feines a casa  i poder  fer una una reflexió i treballar  la igualtat de gènere.

A cicle mitja han fet una gimcana al Passeig del Lluçanès juntament amb l’alumnat de l’escola Fedac. Prèviament a l’escola hem estudiant la trajectòria de les dones proposades en aquesta activitat.

Els infants de CI i CS hem treballat dues dones poderoses cada curs i  les hem cedit per fer una exposició als jardins de cal BACH on alguns representants de les dues escoles han llegit el manifest.

A l’escola vetllem per la igualtat de drets de tots i totes.

VISCA LES DONES!!!