10è ANIVERSARI DEL CROS ESCOLAR DE PRATS DE LLUÇANÈS

El passat diumenge dia 18 de novembre de 2018 es va celebrar el 10è Cros Escolar de Prats de Lluçanès organitzat per les AMPA de les escoles del municipi amb la col·laboració del Consorci del Lluçanès, l’Ajuntament i el Consell Esportiu d’Osona amb molt bona participació per part dels alumnes de l’escola.

En total hi van participar 130 corredors/es repartits entre les diferents categories i tots van rebre un obsequi en motiu del 10è aniversari.

Des de l’Escola volem agrair la participació dels alumnes i donar també les gràcies a totes les famílies que s’hi van implicar i que van fer possible que aquesta edició del cros fos tot un èxit a la nostra població, una bona manera de fomentar els hàbits saludables entre infants i joves tot fent esport i adquirint una sèrie de valors com el companyerisme, l’esforç i l’esperit de superació.

Enllaç de la notícia a la web del Consorci del Lluçanès: https://www.llucanes.cat/bona-participacio-al-10e-cros-escolar-de-prats-de-llucanes/

Fotografies del Cros cedides per l’AMPA de l’Escola. Clicant sobre una de les fotografies podreu accedir a tota la GALERIA: