TRES ALUMNES DE L’ESCOLA PREMIATS AL SAMBORI 2016 D’ÒMNIUM CULTURAL

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El diumenge dia 20 de març es va celebrar al teatre Cirviànum de Torelló l’entrega dels premis Sambori 2016 de la demarcació de l’Alt Ter-Garrotxa que comprèn les comarques d’Osona, Ripollès, Garrotxa i Lluçanès, un acte ple de màgia i bon humor conduit pel gran mag Jordi Pota en el qual l’escola va guanyar tres guardons: dos primers premis i un tercer en tres categories diferents (cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior) d’entre 4798 alumnes i 46 centres participants.

Aquests prestigiosos premis van néixer ara fa 10 anys amb l’objectiu de promoure l’ús literari del català a les escoles i instituts de Catalunya i premien la creativitat, la imaginació i la capacitat narrativa en llengua catalana de l’alumnat.

Les tres obres de l’escola guardonades en aquesta 10a edició portaven per títol:

• El vermell juganer (Xeila Font)
  • El mag Sorra i els seus colors (Gerard Pinyol)
  • Manual de supervivència per a germanes grans (Júlia Baiget)

Les obres guanyadores passen a la final dels premis Sambori de Catalunya que s’entregaran dins dels actes de la festa del Tinter de les Lletres Catalanes.

diplomaDurant l’entrega de premis també es va reconèixer el treball realitzat des de les diferents escoles i instituts en l’impuls i el recolzament a la llengua i la literatura catalana des de les aules. Dediquem doncs aquest premi a tots els alumnes i familiars de l’escola.

Des de l’escola volem destacar l’esforç de tots els alumnes de l’escola en cadascun dels seus treballs literaris i felicitar als organitzadors de l’acte i a totes les persones que han fet possible aquests premis per la gran tasca realitzada en el reconeixement de la llengua catalana en el món de la cultura i la literatura.

Us deixem amb un recull de fotografies de l’entrega de premis i encoratgem als nostres alumnes a seguir escrivint i despertant la creativitat en cadascuna de les seves obres, des dels més petits fins als més grans.