REVISEM I NETEGEM LES CAPSES NIU

Els alumnes de cinquè van anar a la Font del Març i Font Guillera (dues de les fonts apadrinades per l’Escola) per tal de poder revisar i netejar els nius que fa uns mesos vam col·locar i preparar per tal que els ocells com les mallerengues hi pugessin fer el seu niu.

Amb el suport i orientacions dels responsables de Camadoca els alumnes van poder comprovar l’activitat que hi ha hagut durant tots aquests mesos dins de les capses i les han pogut deixar ben netes per tal de preparar-les per la primavera, moment en què els ocells tornaran a necessitar-les per poder fer el seu niu ja que el tronc dels arbres sovint és massa prim i no reuneix les condicions òptimes per anidar.

En una de les capses fins i tot s’hi ha pogut trobar un ou!

Aquesta és una fase d’un projecte que va començar el curs passat quan els alumnes van construir amb les seves pròpies mans les capses, van decidir on col·locar-les i n’han anat fent el seguiment.

Des de l’Escola volem donar les gràcies als responsables de Camadoca per tot el suport i per totes les explicacions donades als alumnes.

Clicant sobre una de les fotografies podreu accedir a l’àlbum complet.