L’Escola LLuçanès opta al Premi Europeu de la Prevenció de Residus amb el projecte sobre sostenibilitat del Programa Erasmus+ 2016-19

Ahir, l’Agència de Residus de Catalunya va fer un comunicat a premsa dels finalistes catalans del Premi Europeu de la Prevenció de Residus i en la categoria “Institucions escolars” hem estat seleccionats com a únics finalistes.

Com ja sabeu, a partir d’aquest curs escolar l’Escola Lluçanès ha iniciat la coordinació  d’un projecte sobre sostenibilitat dins del Programa Europeu Erasmus +  titulat “ We are a sustainable community”. Durant tres anys hi ha programades activitats i pràctiques sostenibles que seran compartides amb els 5 països europeus associats al projecte: Romania, Bulgària, Anglaterra, Itàlia i Portugal.

a2-img_1341 cimg15601

Durant el passat mes de novembre i especialment durant la setmana EWWR ( European Week for Waste Reduction)  es van fer activitats, tallers i sortides a l’escola relacionades amb la sostenibilitat, el  reciclatge i el consum responsable que són les que l’Agència de Residus de Catalunya del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya han nominat.

És una gran satisfacció per a tota la comunitat educativa rebre aquest reconeixement i ens dóna energia i seguretat per seguir avançant en el plantejament de propostes  innovadores.

Notícia publicada al Nació Digital

Nota de premsa de la Generalitat de Catalunya

Notícia publicada a la web de l’Ajuntament de Prats de Lluçanès

1. Gabi

Realment és un gran projecte, ambiciós, sostenible, educatiu i cooperatiu.

A més la nostra escola n’és coordinadora i impulsora, de forma que el reconeixement és molt merescut i segur que us ajuda a seguir endavant amb totes les accions i activitats previstes per aquests 3 anys de durada.

Ànims i endavant amb el projecte!!