OFICI DE FISIOTERAPEUTA

Els alumnes de CI hem anat a veure l’ofici de fisioterapeuta a la Residència Nostra Senyora de Lourdes a Prats de Lluçanès.

La Montse, mare del David, ens ha ensenyat el gimnàs on els avis i àvies fan exercicis cada dia, hi ha unes escales per pujar i baixar, una rampa, unes paral.leles, i molts més aparells per fer diferents activitats.

Hem aprofitat per fer una sessió amb tots ells, hem cantat una canço “Tengo un tractor amarillo” fent diferents exercicis amb el cos.  Després ens ha explicat el seu horari.

Amb la Montse, la dinamitzadora, ens han preparat un regal per a nosaltres: la silueta d’un tractor groc que fa de marc una foto que ens hem fet .

Ens han rebut amb moltes ganes, hem après moltes coses i ens ho he passat molt bé.

Moltes gràcies!!

Alumnes cicle incial