MOLTA PARTICIPACIÓ A LA JORNADA DE PORTES OBERTES

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Ahir diumenge vam celebrar una gran tarda de jornada de portes obertes amb molta participació i amb activitats i propostes pensades per a diferents edats.

Aquesta jornada, organitzada de manera conjunta entre l’AMPA i l’escola, va permetre mostrar tot allò que es treballa dins les aules i en els diferents espais del centre, gaudir dels diferents tallers, jugar amb un llibre gran “com una casa” creat per l’AMPA i fullejar un conte gegant titulat “La nostra escola” amb pàgines il·lustrades pels mateixos alumnes.

El resultat va ser una gran jornada on vam poder compartir molt més que un espai i on la creativitat i el gust per la lectura en van ser també els principals protagonistes.

Gràcies a totes les famílies que ens van voler acompanyar en un dia tan especial.

Us deixem amb un seguit d’imatges cedides per l’AMPA de l’escola:

1. Escola Lluçanès Autor de l'article

Tot i que la jornada de portes obertes de l’escola es va celebrar el passat diumenge 3 d’abril l’escola sempre resta oberta per a totes aquelles famílies que estiguin interessades en conèixer el seus projectes i el seu funcionament.
      Us podeu posar en contacte a través del correu o del telèfon o bé dirigir-vos directament al centre en horari escolar.
      Gràcies per deixar el vostre comentari.
      Salutacions,
      Equip directiu