L’ESCOLA RUTLLA QUAN…

mobil escola rutlla La tarda del primer dia d’escola els alumnes de primària es van organitzar en grups cooperatius per decidir les normes d’organització i funcionament per tal que l’escola “rutlli”.

En grups d’alumnes de diferents edats van estar parlant sobre les normes que faciliten la convivència a l’escola i fa que tot vagi millor. Cada grup va redactar una norma i la va plasmar en un mòbil elaborat en material reciclat. Amb totes i cadascuna de les aportacions dels diferents grups i les normes que havien sorgit vam acabar construint un mòbil que ocupa l’entrada de l’escola.

Els alumnes de Cicle Superior van recollir tota aquesta informació i van elaborar un tríptic utilitzant les eines TIC que més endavant van anar a explicar i repartir a la resta dels seus companys/es i que van fer arribar a totes les famílies.

Aquest n’és el resultat final: entre tots farem rutllar l’escola!

Visualització i descàrrega del tríptic

1. Gabi

Una idea super original per fer arribar les normes als alumnes i a les famílies fent que se sentin partíceps i co-responsables de les mateixes.
    L’escola rutlla quan… donem eines als elements més importants de tota la comunitat.
    I és llavors que els resultats són vius, positius i sempre interessants.