L’ESCOLA PARTICIPA AL 9è CONCURS D’ANGLÈS INTERESCOLAR “THE FONIX”

IMG-20160227-WA0008Aquest any l’escola ha tornat a participar al concurs d’anglès “The Fonix” (http://the-fonix.org/). Avui 27 de febrer de 2016 han tingut lloc a Barcelona les proves de la fase territorial i la representant de cinquè que hi ha participat ha estat la Cèlia Gràcia.

El concurs, organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya té per objectius complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i estimular i motivar l’aprenenatge d’aquest idioma.

Des de l’escola volem agrair l’esforç de tots els alumnes demostrat en les proves que s’han estat fent per seleccionar-ne els seus representants i desitjar molta sort a la Cèlia que avui ho ha fet molt i molt bé!