LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Avui a l’escola hem celebrat la Festa de la Castanyada amb balls i castanyes torrades per l’AMPA i repartides per les castanyeres i castanyers de sisè. Tots els alumnes hem pogut sortir al pati i, per grups, hem pogut ballar i gaudir d’una festa tradicional molt arrelada al nostre territori. Al llarg del matí els alumnes més grans de l’escola han explicat a tots els nens i nenes els orígens d’aquesta festa a partir d’un treball d’investigació realitzat a llengua catalana. BONA CASTANYADA A TOTES I TOTS!