ESPECTACLE DE NADAL “ELS PETITS AVETS”

Ahir dia 20 de desembre de 2017, la Sala Polivalent de Prats de Lluçanès es va omplir amb un munt de personatges fantàstics (gripaus, llebres, lladres, bolets, cargols…), cantaires, presentadors, narradors, famílies i altres espectadors per celebrar la festa de Nadal de l’escola.

En aquesta edició vam oferir una adaptació del conte El petit avet, de Hans Christian Andersen. Es tracta de la història d’uns arbres, els avets, que no estaven gent satisfets amb les fulles que tenien, i que cada vegada que en tenien unes de noves les volien canviar. És un tema que ens podríem aplicar a nosaltres mateixos que sovint no som o no volem ser conscients dels nostres límits ni de les nostres possibilitats. Com veureu, al final se n’adonen que les fulles que la natura els havia donat eren les millors, de la mateixa manera que nosaltres hauríem de fer el possible per acceptar-nos tal com som i alhora acceptar la diferència dels altres que ens envolten.

Els alumnes de sisè van ser els encarregats de la narració mentre que els altres van anar intervenint a través de diferents cançons. Com altres vegades hi van posar tot el nostre esforç i il·lusió per tal que el resultat sigués complaent per a tots els assistents.
Vídeo complet de la festa:

Al final de l’obra es va estrenar, en primícia, el curtmetratge “Dins i fora del llibre màgic” realitzat pels alumnes de Cicle Superior en un taller d’efectes especials organitzat per la Diputació de Barcelona, la col·laboració de l’Ajuntament i la direcció del director de cinema Artur Díaz. Al final del vídeo de l’obra podeu sentir la presentació d’aquest curt animat per part d’una representació dels alumnes de 5è.
Curtmetratge “Dins i fora del llibre màgic”:

I, finalment, com ja acostuma a ser tradició, es va projectar la “postal digital” que va comptar amb la participació de tota la comunitat educativa de l’escola per desitjar-vos a tots un bon Nadal i un bon any 2018. Durant la gravació els alumnes de sisè van fer ús de la tècnica “Stop Motion” treballada durant la gravació del curtmetratge.
Postal digital de Nadal “Un regal sorprenent”:

ACCÉS A LA GALERIA FOTOGRÀFICA AMB TOTES LES IMATGES DE LA REPRESENTACIÓ

Aquesta obra és una de les activitats amb les que tanquem aquest primer trimestre del curs però durant les festes de Nadal us volem convidar a visitar l’exposició que es farà a la Biblioteca municipal on podreu veure una mostra de treballs nadalencs que han fet alguns dels alumnes.

Des de l’escola volem donar les gràcies a totes les famílies per la contínua col·laboració, que permet fer de l’escola un centre obert, participatiu i solidari.

Tota la comunitat educativa desitgem que tingueu unes molt bones festes nadalenques i igualment un molt bon any 2018!

1. Gabi

Aquest espectacle va ser molt xulo… i va permetre que tots els alumnes de l’escola brillessin amb llum pròpia. Per mi, va ser un plaer tornar a il•luminar-los. Sempre m’agrada retrobar als meus petits amics i veure com s’esforcen. Ho van fer genial!
    Ara, després de les festes, tornem amb forces i il•lusions renovades.
    Bon any nou a tots!!