ELS ALUMNES DE CI VISITEM EL MUSEU DE LA CIÈNCIA I LA TÈCNICA DE TERRASSA

El passat dimarts da 5 de març, els alumnes de primer i segon vam visitar el Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa per participar en dos tallers relacionats amb l’electricitat i l’energia solar.
Un cop acabada la visita i els tallers vam poder jugar i dinar en un parc molt gran situat al costat del Museu.
Amb aquesta sortida s’han pogut acabar de treballar continguts de l’àrea de Ciències i complementar aquelles activitats d’escola relacionades amb el Projecte Erasmus i les Energies Alternatives.
La sortida ha sigut molt profitosa per tots/es i ens ha permès experimentar i viure molts conceptes relacionats amb l’energia solar i l’elèctrica.
Per veure l’àlbum amb totes les fotografies podeu clicar sobre una de les imatges que acompanyen aquest article.