CULTURA EMPRENEDORA A L’ESCOLA

El dimarts dia 29 de novembre els nens i nenes de Cicle Superior vam anar a l’Ajuntament a presentar el nostre projecte d’emprenedoria. En primer lloc ens van rebre des d’administració on vam fer els tràmits necessaris per demanar el CIF de l’empresa.

Seguidament, a la sala de plens, l’alcalde, la regidora d’ensenyament i la regidora de comerç i promoció, juntament amb les representants del Consorci, van escoltar la presentació que ens havíem preparat des de l’escola per explicar-los quin procés hem utilitzat per crear l’empresa.

La visita va finalitzar amb un torn obert de preguntes que vam poder contestar entre tots i totes.

Ara que ja som una empresa amb tota la documentació necessària, un equip directiu que ens representa i uns estatuts que ens defineixen ja  podem iniciar la nostra trajectòria com a cooperativa.

Més informació a la pàgina web de l’Ajuntament