ACTIVITATS AL BIBLIOBÚS PUIGDON

Un grup d’alumnes de l’escola (2n de CI) han visitat el bibliobús per conèixer de primera mà els serveis que ofereixen, demanar en préstec llibres per la biblioteca de l’escola (per dinamitzar les sessions d’animació a la lectura que cada setmana els nens i nenes porten a terme a la bilioteca del centre) i escoltar i fullejar els diferents contes que, des del biliobús, ofereixen els usuaris.

Ja fa uns quants dies que el bibliobús va arribar a Prats de Lluçanès i, des de l’escola, aprofitarem aquest servei per organitzar algunes sessions d’animació a la lectura amb els alumnes al llarg del curs.

També ens han gravat i ens han entrevistat les càmeres de TV3 que emetran un reportatge sobre l’arribada del servei de bibliobús al poble.
cimg1175

cimg1176