REVISIÓ BUCODENTAL

El passat dos de febrer els alumnes de 1r de l’escola van anar fins al CAP de Prats per realitzar una revisió bucodental.

Aquesta activitat té per finalitat conscienciar i afavorir que l’alumnat tingui una bona cura de les dents. Abans de revisar les dents de cada infant, es recorden els hàbits recomanables per una bona neteja bucodental. Per altra banda, es fa una breu observació que serveix per detectar precoçment possibles problemes de càries, genives, oclusió ,etc.

Uns dies després les famílies reben un breu informe de les observacions realitzades.