DIJOUS GRAS I CARNESTOLTES

El matí del dijous 24 de març vam celebrar el Dijous Gras, fent una bona caminada cap a Santa Eulàlia de Pardines.

Els alumnes de 3r i 4t de CM, vam sortir caminant des de l’escola seguint un recorregut preparat prèviament.

Vam anar fent algunes “parades” per a veure aigua i descansar una mica. Una vegada arribats a Santa Eulàlia, vam fer un bon esmorzar i un bon xarrup d’aigua i a jugar!!!!

Fer cabanes, vendre llavors, jugar a l’atrapada… van ser alguns dels jocs del matí.

Cap a mig matí vam començar el camí de tornada, fent una altra parada, per a menjar-nos un bon tros de coca de llardons i botifarra d’ou, com mana la tradició.

Carregats d’energia, arribem a l’escola, molt contents i també una mica cansats.

Aquí us deixem algunes fotos d’aquest dia!