Presentació

Estimades famílies:

Benvinguts i benvingudes a l’espai web de la Biblioteca del Pompeu. Aprofitant el nou disseny del web de l’Escola inagurem la pestanya “Biblioteca” amb la intenció de crear mica en mica el que ha de ser una font de recursos per utilitzar a casa i a escola, tot gaudint del meravellós món de la lectura. La idea és anar desenvolupant i enriquint progressivament aquest espai amb enllaços directes que ens permetran accedir a fonts de consulta per fer recerca, a pàgines de textos literaris (contes, poesies, endevinalles, jocs,…), als diaris i revistes online, a l’agenda de les biblioteques municipals, a recomanacions i un munt de sorpreses més.

Com a membres de la Comissió de Biblioteca de l’Escola us demanem una mica de paciència fins que posem en marxa la nostra Biblioteca Digital. Desitgem que us agradi i ens sigui útil a mestres, alumnes i famílies. Ben aviat podrem gaudir des d’aquí mateix de bones lectures tots plegats!

20160209_142131

foto bonita nodes biblio