FICANT-LI MÀ A L’HORT!
Amb tanta feina que tenim a l’escola i les passades vacances de Setmana Santa, teníem l’hortet de l’escola una mica deixat. Avui hem baixat a netejar-ho, remoure la terra, afegir adob i plantar uns enciams i unes pastanagues. Camperols per un dia! De fet, també hem plantat unes llavors de gira-sol en uns gots a […]
FICANT-LI MÀ A L’HORT! Llegeix més »









