Dia 2: Coneixem l’escola de Lucieni

Hi there,

Avui ha estat un dia ben atrafegat.

A les 9 del matí hem arribat a l’escola de Lucieni i allà ens estaven esperant un munt d’activitats.

Hem fet un recorregut per totes les aules des dels més petits de l’escola (3 anys) fins als més grans (16 anys).

Han treballat el cicle de l’aigua tot cantant, hem passat per classes on estaven fent geografia, matemàtiques, física… i en acabar els nens i nenes de 3r i 4t han treballat sobre la responsabilitat que tenim les persones vers el medi ambient. En acabar han dissenyat samarretes amb un lema medi ambiental i tot seguit han fet una desfilada pel poble tot mostrat el missatge treballat. A darrera hora del matí, el grup de 2n han sortir a fer un dibuix al natural tot observant el seu entorn i els colors de la tardor. I tot que ells acaben les classes a les 12 del migdia, a la tarda alguns alumnes han vingut i s’ha fet una plantada d’arbres fruiters al costat de l’escola.

Del dia d’avui destaquem el contacte directe amb les aules, l’esforç en el treball i l’amabilitat i el respecte en el tracte proper que ens ha brindat tothom.

We’re really enjoying the experience. Growing together for a better world!

Cliqueu aquí per veure les fotos.