BINE AI VENIT IN ROMANIA

Benvolgudes famílies,

Avui ha estat el nostre primer dia a Romania i totes les escoles participants  del projecte “My world, your world, our world” per fi ens hem conegut i hem fet la presentació de les quatre escoles participants, explicant les característiques més importants de cada sistema educatiu.

Hem estat a un poblet anomenat Luciani, molt a prop de Targoviste. Hem rebut una gran benvinguda per part dels alumnes, els mestres de l’escola i dels representants del poble on ens han mostrat la cultura i els costums del país.  Aquí teniu una petita mostra del que hem viscut.

A la tarda, hem realitzat un taller d’activitats ecològiques.