Acte entrega DISTINTIU Escola Verda

El passat 25 de novembre,el director general de Polítiques Ambientals i Medi Natural del Departament de Territori i Sostenibilitat, Ferran Miralles i el sub-director general d’Innovació, Formació i Orientació del Departament d’Ensenyament, Àngel Domingo, ens van lliurar el distintiu d’Escola Verda en una trobada celebrada al Museu Agbar de les Aigües a Cornellà del Llobregat.

A aquest acte va assistir una representació de l’escola formada per alumnes, famílies i docents. Tota la comunitat educativa del nostre centre ha estat implicada en l’obtenció d’aquest distintiu.

Per formar part d’aquesta xarxa de centres hem afrontat, a través de l’educació per a la sostenibilitat,  un canvi qualitatiu en el nostre projecte educatiu que significa replantejar-se àmpliament el treball educatiu i l’organització del centre. Aquest procés suposa:

• Implicació del claustre.
  • Creació del Comitè Ambiental de centre com a equip impulsor.
  • Elaboració del Pla d’educació per a la sostenibilitat.
  • Participació per part de dues persones en el seminari d’equip.
  • Dur a terme plans d’acció anuals per assolir els objectius que hagi prioritzat.
  • Realitzar un procés d’autoavaluació contínua.

Hem de continuar per aquest camí.

Enhorabona a tothom!!!

M. Àngels Martí

Recordem el nostre DECÀLEG!

Decàleg bones pràctiques Escola verda