VISITA DELS CARTERS REIALS

Els Carters Reials de SSMM els Reis Mags de l’Orient ens han visitat un any més.
Han recollit els desitjos i il·lusions de tots els nens i nenes de l’escola.

Els hem obsequiat amb poemes, cançons, balls i un espectacle de malabars.
S’han mostrat molt feliços de tornar… Llegeix més»

RECOMANACIONS LECTORES PER NADAL

Des de la comissió de biblioteca de la nostra escola us volem recomanar uns quants llibres perquè passeu un bon Nadal vivint noves aventures.
Esperem que el Tió, Pare Nöel i Reis us portin molts contes i llibres per gaudir d’uns bons moments.
Cliqueu a la imatge.
Llegeix més»

ASSAIG GENERAL DE LA CANTADA DE NADALES

FESTA DE NADAL. CANTADA DE NADALES. XOCOLATADA NADALENCA.
El divendres 17 de desembre vam fer l’assaig general de la Cantada de Nadales. Enguany hem volgut celebrar virtualment amb totes les famílies l’arribada del Nadal amb aquestes cançons que han preparat els diferents nivells i que publicarem… Llegeix més»

ARRIBA EL TIÓ

Cap al 8 de desembre, comencen a arribar els tions a moltes llars catalanes. Arriben de moltes maneres, però un cop a casa ja sabem què toca fer: li donarem menjar, el taparem perquè no tingui fred i procurarem que estigui ben content perquè la… Llegeix més»

LA MARATÓ QUE TRENCA MURS

L’AFA de l’escola Pla de Dalt va organitzar el divendres 10 de desembre una activitat popular “Manualitats i berenar per La Marató” per recaptar diners en un ambient participatiu i solidari.

• Una de cada quatre persones tindrà algun problema de… Llegeix més»

CLASSE 4t B

Aquí ens podreu conèixer a tota la classe de 4t B!

ELECCIONS RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR 2021

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2021
El Departament d’Ensenyament ha convocat eleccions per tal de renovar els representants als Consells Escolars dels Centres Docents públics de Catalunya. El procés electoral s’efectuarà per renovar la meitat dels membres de cadascun del sectors que formen els consells escolars.
Què és un… Llegeix més»