Tot el cicle inicial hem fet un taller de música: “Escoltar per veure”

Els alumnes de 1r i 2n de l’escola hem realitzat un taller de música anomenat “Escoltar per veure” on hem descobert molts instruments de metall que no haviem vist mai! L’Andreu, el músic, ens ha explicat que aquests instruments venen de França i hem parlat sobre el material del que estaven fets, si el so que feien era agut o greu, els hem comparat amb altres instruments que ja coneixiem i els hem pogut tocar. Fins i tot al final de l’activitat hem fet un concert conjunt amb tots els instruments!! Ens ho hem passat molt bé!

Aquí teniu algunes de les imatges que hem capturat:

Àlbum