ELS ALUMNES DE 1r DE LA ESO VISITEN 4t DE PRIMÀRIA

Els alumnes de la ESO ens han tornat la visita que els havíem fet setmanes enrere.

Els nens i nenes de 4t hem estat treballant l’univers i aprofitant que els alumnes de l’institut havien fet un projecte molt interessant “Objectiu la Lluna” on aprofundien en aspectes sobre la Lluna, la Guerra Freda, les missions Apol·lo, la NASA… vam voler conèixer alguns aspectes amb més profunditat.

En primer lloc els vam fer un vídeo on explicàvem el que nosaltres havíem treballat i també on els demanàvem si ens podien explicar alguns temes.

Al cap d’uns dies, els alumnes de 1r de la ESO ens van fer una visita per explicar-nos allò que volíem saber.

Àlbum