1r d’ESO pregunta a la metgessa Mar Domingo sobre la Covid-19

Fa moltes setmanes que estem a casa sense poder sortir, veure els nostres familiars, amics i amigues, poder anar a l’institut-escola… tot això ha sigut degut a una malaltia que tothom coneix: la Covid-19. L’alumnat de 1r d’ESO té molta curiositat i ganes d’aprendre sobre aquest per això s’han creat diferents projectes en confinament. En ells totes les matèries hi aporten activitats, informació, xerrades… aquestes són lúdiques, interessants i motivadores perquè els nois i les noies coneguin sobretot el que ens està passant i d’altres aspectes que es creuen oportuns.

En aquest cas l’objectiu era aprofundir més en el coneixement de la malaltia del coronavirus. L’alumnat va elaborar diferents qüestions que va poder preguntar a la metgessa Mar Domingo que treballa a urgències de l’Hospital del Mar de la ciutat de Barcelona en una videoconferència.

Totes les preguntes van ser molt interessants i amb elles vam conèixer de primera mà sobre els símptomes, si els animals domèstics poden contagiar-se i ser-ne portadors, quina medicació s’està administrant als pacients, si hi ha companys/es contagiats, aspectes sobre els EPIS (equips de protecció individual), quant trigarem a fer vida normal…

Us deixem un tastet amb 3 preguntes que van poder fer l’alumnat:

Ainhoa Riera

Lucía García