Lliga de debats
11/06/24L’alumnat de tercer d’ESO ha participat novament a la Lliga de Debats celebrada al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa. Dos equips han hagut de preparar els arguments a favor i en contra de la temàtica del 2024: Els dispositius mòbils… Llegeix més»



