Ajudant al fillols a fer l’àlbum (5è-P4)
18/12/19Per acabar el trimestre hem compartit una tarda molt agradable entre padrins i fillols. Els hem ajudat a fer l’àbum i quan hem acabat hem jugat una bona estona al pati.
Àlbum
Per acabar el trimestre hem compartit una tarda molt agradable entre padrins i fillols. Els hem ajudat a fer l’àbum i quan hem acabat hem jugat una bona estona al pati.
Àlbum
Ja feia dies que els alumnes de 4t tenien ganes de conèixer als futurs fillols de EI3. Aquesta setmana els hem fet una visita per conèixer-los i veure les afinitats que es creaven.
Hem jugat al pati i també a la classe… i ja estan impacients… Llegeix més»
Encara que amb una mica de retard, aquí podreu veure les fotos de la sortida a “La Mata ” que vam fer els nens i nenes de P-5 i 6è. Ens ho vam pasar molt bé !!!
ALBUM
HOLA FAMÍLIES , VAM ANAR A VISITAR LA BIBLIOTECA DEL DISTRICTE 5 AMB ELS NOSTRES PADRINS I PADRINES , ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ . MIREU , MIREU …
ALBUM

Hem aprofitat que els padrins han vingut a ajudar-nos a fer l’àlbum, per anar després al pati a dibuixar amb guixos.
ÀLBUM P3A
ÀLBUM P3B
ALBUM https://photos.app.goo.gl/z5ob9p7uoKQVCuV67
Hola famílies, el passat 12 d’abril vam anar amb els nostres padrins al Parc de Vallparadís a buscar els ous de Pasqua, ens ho vam passar molt bé.

Els nens i nenes de P5 amb els nostres padrins de 6è hem fet una mona boníssima i ens l’hem menjat.
Àlbum
Els alumnes de P3 hem copartit un pati amb els nostres padrins i padrines. Ens ho hem passat d’allò més bé.
Àlbum P3A-4tA
Àlbum P3B-4tB
A sisè hem preparat un conte per poder explicar als nostres fillols i després ells ens han llegit també. Hem passar una estona molt agradable amb els nostres fillols.
Àlbum
La setmana passada els alumnes de 4t van anar a conèixer als seus fillols. Van entrar a la classe dels petits i els van donar un regalet fet per ells mateixos. Després del primer contacte, vam anar a jugar una estona la pati.
Es van divertit… Llegeix més»