SORTIDA COSMOCAIXA SISÈ
02/11/17
El passat 19 d’octubre els alumnes de sisè vam visitar el COSMOCAIXA. Allà vam entrar al Planetari i vam gaudir de totes les activitats superinteresants que hi havia al museu. Va ser una experiència fantàstica!!!!!!!
Àlbum




