JUGANT AL QUINTO AL CICLE SUPERIOR
22/12/17Avui, per acomiadar el trimestre hem fet un SUPER-MEGA-QUINTO. Tots els alumnes del cicle superior hem participat i a “algun” ens HA TOCAT un premi!!!
Ha sigut molt divertit i ens ho hem passat molt bé.
Fins l’any que bé!!!!
Àlbum


