Viu el parc (Cinquè)
21/03/18Els alumnes de cinquè hem anat al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Hem estat a les runes del que va ser un dels masos més importants del massís de l’Obac Vell. Aquest mas dona nom a tota la serra i la… Llegeix més»


