Sant Valentí

En el dia de Sant Valentí, l’alumnat de 3r ha celebrat el dia de l’amor i l’amistat. Aquest ha treballat alguns valors sobre l’amistat amb una activitat divertida i diferent. Els alumnes han escrit en un cor una o dues paraules sobre el que ells consideren què aporten amb les seves amistats. Quines coses bones puc aportar als meus amics i amigues? Tots han escrit coses positives com són l’alegria, ser bona persona, fer riure, felicitat, amor, ajudar, diversió, respecte, confiança, etc. Tots saben que l’amistat és un tresor que s’ha de cuidar i saber valorar cada dia.