L’art d’explicar històries en còmic

Els còmics són una de les tipologies textuals més escollides pels nostres alumnes a l’hora de llegir. A cinquè de primària ho treballem durant tot un trimestre. Mirem còmics de diferents tipus i gèneres. Ens fixem en quins són els seus elements principals … Com a producte final fem el nostre propi còmic. L’alumnat s’expressa lliurement combinant l’art descriure i l’art d’il·lustrar per explicar una història. Finalment, amb el programa Prixton, tenim l’oportunitat de fer un còmic digital. Com veieu, els còmics no només són pàgines de dibuixos i text, sinó una finestra màgica on la imaginació i la creativitat fan la seva pròpia dansa. Qui hauria pensat que l’art de narrar podria ser tan divertit?