La visita de l’Aureli

A l’escola ens ha visitat l’Aureli, un esquelet de mida real que ens està permetent que molts dels nostres alumnes aprenguin molt sobre ell.

Amb l’alumnat de 3r ens està ajudant molt a saber situar i nomenar cada os, ja que estem treballant l’aparell locomotor. Gràcies a ell, podem jugar en grup per poder esbrinar quin és cada os, quina funció té i quina és la seva grandària.

Per altra part, amb els seus moviments podem aprendre les articulacions i quins ossos intervenen.

Alguna vegada hem entrat a la classe, no recordàvem que s’havia quedat allà i ens hem emportat un bon ensurt!