Aprenenem les notes musicals

A la comunitat de mitjans estem aprenent molt a la classe de música i conèixer les notes de l’escala i el pentagrama ha sigut una aprenentatge molt divertit.

Després d’escoltar el conte de la casa de les notes i ballar una i altra vegada  la cançó de les notes, vam elaborar aquest pentagrama amb la nostra pròpia mà. Cada nen i nena va escollir un color i es van impregnar la mà de pintura per deixar-la impressa a la cartolina. Quan es va assecar, vam escriure el títol i el nom de cada nota al seu lloc.

Amb aquest activitat tan divertida, els nens i nenes ja saben que el pentagrama té 5 línies com la mà de cadascú.