Ambient artístic

Els nens i nenes de 1r i 2n  fem ambients 3 dies a la setmana i un dels ambients que oferim és l’ambient artístic, ja que creiem que l’escola ha de crear un ambient que estimuli el desenvolupament de les habilitats creatives. Ha d’oferir experiències riques i diverses amb una àmplia gamma d’activitats que incloguin tot tipus de manifestacions artístiques, tècniques i habilitats plàstiques.

Aquest espai ofereix propostes perquè els infants puguin dibuixar, pintar, modelar, retallar, construir… i són activitats plaents, amb les quals els infants poden gaudir i expressar emocions, sensacions, vivències o fantasies, d’una manera lúdica i íntima, aprenent a respectar l’obra dels altres i deixar-se anar amb llibertat de fer i escollir.

Les manifestacions plàstiques són una forma d’expressió personal i única i, per tant, en aquesta escola les valorem i respectem com a tal.