Gaudim de la lectura

Aquest curs, a classe de llengües, volem que els alumnes gaudeixin de la lectura. Així, quan arribem al centre, dediquem els primers trenta minuts de classe a llegir. Ho fem en parella, amb estratègies de lectura compartida, o bé en veu alta; llegim novel·les per a joves, contes clàssics i blocs de notícies per a adolescents a Internet.
Aquesta darrera setmana hem fet un itinerari virtual per les biblioteques del municipi. N’hi ha un munt, a L’Hospitalet! I cadascuna té un fons especialitzat en una temàtica: el còmic, el cinema… Animem els alumnes a llegir i a compartir les seves lectures. Esperem poder aprofitar aquesta pàgina perquè els alumnes ressenyin els llibres que més els agraden.
Espereu-vos i aviat us sorprendrem amb les seves recomanacions de lectura!