19 de juny 2020

Bon dia nois i noies,

Hem arribat a l’últim dia de curs, i malgrat que aquest curs ha anat d’una manera totalment inesperada,  i acabem sense haver pogut tornar a veure’ns, vull dir-vos que ha estat un plaer compartir amb vosaltres aquests dos anys d’escola.

Es queden amb mi records molt bonics de moments compartits amb vosaltres. Recordeu quan vam anar al Cim d’àligues a veure les aus rapinyaires,  o l’excursió pel parc de Gualba, o quan vam anar a la trobada de corals i a la platja de Mataró? Quines excursions més divertides!!!. Van ser moments de compartir vivències, jocs i rialles.

Recordo també la preparació dels concerts, amb nervis, amb il·lusió i amb aquestes veuetes boniques que teniu, i les festes, on sempre hem cantat i ballat amb moltes ganes. I l’esforç que sempre heu posar en la preparació dels projectes.

També tenim algun record trist, com quan van marxar a una altra escola alguns companys amb els que gaudíem jugant i compartint.

No perdeu mai les vostres ganes de conèixer coses noves i el vostre interès per continuar  avançant i millorant. Us encanta xerrar i comunicar, aprofiteu això per compartir amb els altres totes les vostres experiències i el que aneu aprenent.

Us desitjo un bon estiu i moltíssima sort!!!! Molts petons!!!!!

A continuació us deixo un enllaç on podreu trobar un recull de propostes d’activitats per fer durant les vacances. Cliqueu a sobre de les lletres blaves, allà trobareu activitats educatives, a l’aire lliure, d’experimentació, ….  No us demano que les feu totes, sinó que trieu les que més us agradin, per poder continuar practicant durant l’estiu.

QUE PUC FER AQUEST ESTIU?