Estratègia Digital de Centre

Què és l’Estratègia Digital de Centre?

El Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023, té com a objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat caracteritzada per les transformacions i els canvis accelerats derivats de les mateixes tecnologies.

Com es portarà a terme?

Funcions de la Comissió d’Estratègia Digital

Objectius de l’Estratègia Digital de Centre

Assegurar que els alumnes de Catalunya siguin digitalment competents en acabar l’ensenyament obligatori.
Augmentar el nombre de professorat que tingui la competència digital docent entesa com una competència clau del segle XXI.
Teixir una xarxa de país amb centres digitalment transformats que facilitin l’aprenentatge en el marc de la transformació educativa.

Actuacions que es preveuen als centres

Es preveu actuar sobre tres aspectes importants per tal d’assolir la competència digital del centre, alumnat i docent:

Equipament de l’alumnat
Equipament dels docents
Transformació LAN i WIFI

Estratègia Digital del Centre Escola Pereanton
Per poder desenvolupar l’Estratègia Digital de Centre s’estableix dues línies de treball:

ESTRATÈGIA  CULTURA DIGITAL