Divendres, 19 de juny. Propostes d’activitats d’estiu

Bon dia alumnes de 6è,

Tot i que hem acabat d’una manera inesperada aquest curs, us vull dir que ha estat un plaer tenir-vos aquest últim any a l’escola Pereanton. Recordaré sempre els vostres somriures, anècdotes, xerrades, ganes d’aprendre, sortides, excursions, moments en el pati de l’escola, el carnestoltes, el centenari, la big band… i moltes emocions viscudes. M’ha agradat molt poder compartir amb vosaltres aquest últim curs.

Ara ja heu acabat 6è i l’any vinent continuareu els vostres camins a diversos instituts. Marxeu amb les butxaques plenes de vivències, de records, emocions, amistats i relacions. No us diré adéu sinó arreveure, sempre estareu presents i em recordaré de tots vosaltres, doncs, cadascun de vosaltres m’heu ensenyat i aportat moltes coses positives que no oblidaré.

Alguns ens hem acomiadat a l’escola i amb altres ho farem per videotrucada. Desitjo de tot cor que us vagi molt bé aquest canvi d’etapa i ja sabeu que estic a la vostra disposició si necessiteu qualsevol cosa o dubte que vulgueu consultar-me, teniu el meu correu o el classroom per contactar amb mi.

A continuació, us deixo un enllaç on podreu trobar un recull de propostes d’activitats per fer durant les vacances d’estiu. Trobareu diferents propostes d’activitats educatives: llengua, matemàtiques, medi, experimentació, a l’aire lliure ….  No us demano que les feu totes, sinó que escolliu les que més us agradin i considereu que les podeu fer molt bé, així aneu practicant. Sobretot cadascú sempre que treballi el seu ritme i fins on pugui.

Aquí teniu l’enllaç: Propostes d’activitats per fer a l’estiu, 6è

És molt important que acabeu el llibret de competències bàsiques que us emporteu en el sobre que recolliu a l’escola. Aquest quadern us servirà per practicar tots aquells contiguts que hem anat treballant al llarg del curs.

Us desitjo moltíssima sort!

Espero que us hagi agradat el regalet. Us trobaré molt a faltar!

Una abraçada ben forta bonics i boniques 🙂

Elisabet

La vostra tutora de 6è