TPVescola

El mètode de pagament de l’escola és a través de la plataforma TPVescola. També s’utilitza aquesta plataforma per a altres notificacions i informacions diverses, per tant, és interessant tenir l’aplicació instal·lada al mòbil.

COM FER ELS PAGAMENTS PER TPVESCOLA?

Cada alumne/a rebrà una targeta amb el nom i un codi. Aquest codi és necessari per operar a través d’Internet.

DES DE CASA (PER INTERNET):

1. Accediu a:  https://tpvescola.com
  2. Seleccioneu el municipi i la vostra escola
  3. Us demanarà un nom d’usuari i una contrasenya. El nom d’usuari és el codi de 8 dígits que està imprès junt amb el nom, a la targeta que us ha proporcionat l’escola. La contrasenya és inicialment zx1234 (en minúscules), us la podeu canviar si voleu.
  4. Aneu a Pagaments i seleccioneu els conceptes. Fent clic al botó Pagar accedireu a la pàgina de validació bancària. Heu de posar les dades de la vostra targeta de crèdit o dèbit i seguir les instruccions en pantalla. La transacció es processa en un entorn segur.
  5. Un cop validada la vostra operació rebreu un mail amb el justificant del pagament.
  6. No cal entregar el justificant a l’escola.

DES DEL MÒBIL: Us podeu baixar l’app de TPVEscola.

Aconsellem aquesta opció perquè és fàcil, àgil i ràpida.