A la classe dels timbals ens han vingut a explicar contes!

Han vingut l’àvia d’en Nil i la germana de la Yousra ha explicar-nos un conte, ens ha agradat molt!!
Aquí en teniu una petita mostra.

BubbleShare: Share photos – Easy Photo Sharing

1. M Carme

Sòc l’avia d’en Nil i em va agradar molt venir a explicar un conte, els nens de la classe dels timbals van escoltar molt i ho vam passar molt bé. I a més em van regalar una floreta molt bonica i el que més em va agradar va ser l’ambient que es respira a l’aula, la tranquil.litat, l’ordre, la capacitat d’atenció de tots els nens i la complicitat amb la Dolors.
    Felicitats a tots els nens que van a l’escola i a les mestres que hi treballen.
    Un petó
    M. carme

2. M. carme

Hola a tots, soc l’avia d’en Nil i em va agradar molt venir a la classe dels timbals a explicar el conte de l’ase que es bevia la lluna, el que més em va agradar va ser com escoltaven tots els nens i nenes, la tranquil•litat que es respirava a la classe, el bon fer de la mestra i la complicitat amb tots els nens i nenes. I una flor molt bonica que em van regalar.
    Quina sort poder anar a l’escola Pereanton!
    Un petonaaaaaaaaaaaassssssss.
    M. carme