SORTIDA AL PARC FRANCESC MACIÀ DE MALGRAT DE MAR

Ara que ja ha arribat el bon temps, l’Ampa de l’escola us proposa una trobada familiar per aquest diumenge dia 10 d’abril:

On?
A un parc situat a l’interior de Malgrat de Mar.
Gran espai de jocs amb construccions molt imaginatives i zones per patinar, tirolines, sorrals, gronxadors…
També amb una zona de picnic i descans.

Quan?
Diumenge 10 d’abril

Hora i lloc:
10:00 h. PARKING EROSKI Ramassar
11:00 h. PARC FRANCESC MACIÀ

Adreça del parc:
C/ COSTA BRAVA, 100, MALGRAT DE MAR

Com arribar-hi?:
Per la Nacional II direcció Girona, entrar a Malgrat (benzinera), seguir recta, passar una rotonda, i un cop passada una residència d’avis (Natzaret) a mà esquerra, el Parc ens queda a la dreta.

Preu: Gratuït.

Horari del parc: 9h a 20h

Objectiu: Compartir un dia en família plegats, gaudint d’aquest parc preciós.

Què necessitem?:

o TRANSPORT FINS EL PARC (podem posar-nos d’acord i compartir cotxes).
o DINAR i BEGUDA. La idea és compartir el què cada família porti. Al parc hi ha taules i zona de picnic.
o Alguna manta o similiar per posar a la gespa i seure per dinar.
o ELEMENTS DE JOC: Pilotes, patins, cubells, pales pel sorral i el que se’ns acudeixi.

ELS INTERESSATS APUNTEU-HO-VOS A LES PARRILLES QUE TROBAREU A LA COLUMNA DE L’AMPA: Nom de l’alumne, persones de la família en total que vindran i què portareu per dinar (així no ens repetim i ens repartim una mica begudes i àpats).

A continuació podeu fer un petit tast del parc:

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ZqXzfs1sP9Y]