Petit Sant Jordi 2015

Ja tenim a punt les activitats del petit Sant Jordi d’enguany. El proper divendres 24 d’abril a partir de les 16:30 els llibres seran els protagonistes. Tindrem un espai de lectura amb una selecció de llibres per a totes les edats, i al pati hi haurà un racó de “contacontes” obert a tothom. Qualsevol mare, pare o familiar que vulgui explicar un conte que ens enviï un correu a l’AMPA o es posi en contacte amb el delegat de la seva classe.

sant-jordi-2012-voltar-i-voltar

Durant la setmana de Sant Jordi els alumnes de 6è participaran en la venda de roses fetes per la comissió de tallers. Els diners recollits es guardaran per les colònies musicals que els alumnes de 5è d’enguany realitzaran el proper curs. Aquest any les roses seran molt dolces. Us en llepareu els dits!