La imatge del centenari de l’AMPA!

Ens fa molta il·lusió presentar-vos la imatge del centenari que ha creat per a l’AMPA la mare de P-5 i dissenyadora, Txell Menchero!
Partint del propi edifici de l’escola, la Txell ha creat diverses imatges que ens han servit per fer unes samarretes molt xules que ja podeu encarregar!
En aquest petit vídeo us expliquem molt breument el procés creatiu de la imatge.

I ja podeu començar a encarregar les vostres samarretes del centenari! Ho podeu fer en aquest enllaç fins al 29 de febrer.

Hi trobareu diversos colors i talles per triar i, ben aviat, a l’escola també hi tindreu samarretes de mostra que us ajudaran a decidir quina talla és la que us pot anar millor.

Recordeu que no heu d’encarregar samarretes per als nens i les nenes que van a l’escola , ja en tindran una, i que cal que feu el pagament de les samarretes abans del 10 de març.