Festa d’hivern i calçotada al pati de l’escola (dissabte 7 de febrer)

El dia 7 celebrarem al pati de l’escola la Festa d’hivern. Farem l’activitat “Abriguem els arbres” amb les bufandes confeccionades per la comissió de tallers, escollirem per votació popular el nom del capgròs de l’escola i rematarem la festa amb una calçotada oberta a totes les famílies.

Els tiquets els vendran la comissió de festes, a la consergeria de l’escola, del 26 de gener  al 2 de febrer, a l’hora d’entrada al matí i a l’hora de recollida a la tarda.

Adults 10 euros – Nens 5 euros

Cada família ha de portar els seus plats, coberts i gots per tal de generar la mínima deixalla possible!!!  El tiquet inclou: calçots, botifarra, pa i beguda, també patates al caliu per als nens. Durant la festa també desvetllarem  alguna sorpresa de cara a la primavera.

No hi podeu faltar!!!calcot_corrent