Ajuda’ns a transformar el pati de l’escola

L’escola ens ha encarregat elements per començar a transformar el pati de l’escola. Necessitarem materials naturals per fomentar el joc lliure en el pati com branquillons, còdols, llistons, tascons, pinyes, escorça, pals llargs…

Per aquest motiu, a partir del 20 de febrer deixarem caixes a l’entrada de l’escola per fer-ne una recollida ordenada.

A més, per confeccionar el mobiliari i els diversos elements de joc necessitarem: una pica d’un forat, una aixeta de cuina, 5 palets, 4 rodes amb frens, 2 tiradors, tubs de pvc, colzes de pvc, creus de pvc, embuts de pvc i una caixa de plàstic amb tapa 90×50 aprox. Si disposeu d’algun d’aquests materials i el voleu aportar, poseu-vos en contacte amb l’AMPA.

I el més important! Ens calen moltes mans per muntar-ho tot. Així que us esperem a l’escola el dissabte 16 de març a partir de les 10 del matí en una jornada col·laborativa per fer el mobiliari del pati.