GAUDIM A LA SALA D’EXPERIMENTACIÓ!
30/09/20Els infants de P3 hem gaudit d’una estona a la sala d’experimentació.
Manipular, experimentar, observar, investigar, descobrir,…I sobretot gaudir!!!
FOTOS D’EXPERIMENTACIÓ
Els infants de P3 hem gaudit d’una estona a la sala d’experimentació.
Manipular, experimentar, observar, investigar, descobrir,…I sobretot gaudir!!!
FOTOS D’EXPERIMENTACIÓ
Poc a poc, manipulant, jugant, experimentant i fent hipòtesis anem posant les bases del pensament científic.
Observem els canvis que fa la matèria… Jugant treballem els principis de la física i la química!
FOTOS EXPERIMENTACIÓ
Mireu com hem gaudit amb les pedres!
Jugar, manipular, crear, inventar,…
FOTOS DE LES PEDRES
Les nenes i nens de P3 durant uns dies hem experimentat amb un element natural que ens ha agrada molt: les pedres.
Les vam agafar del pati, les vam rentar, les vam eixugar. Vam jugar a fer diferents composicions. També les vam classificar i per acabar… Llegeix més»
Juguem, manipulem, experimentem, ens preguntem, descobrim, …Gaudim!
Estones científiques a la sala d’experimentació!
FOTOS EXPERIMENTACIÓ
Al llarg d’aquests dies hem convidat als infants a participar i gaudir de propostes d’experimentació amb pasta. Provoquem els fenòmens perquè els nens i les nenes experimentin i vagin posant les bases per desenvolupar el pensament científic. Són activitats de descobriment i aprenentatge.
Anem connectant el… Llegeix més»