GAUDIM DE LA NATURA
12/11/22Un matí més al bosc, gaudint de la natura, observant l’entorn, escoltant, i sobretot jugant. El contacte amb la terra ens dona ales i ens sentim lliures, generant mil possibilitats de joc. Som natura!
FOTOS DE LA JORNADA AL BOSC

